Translate

2015. október 28., szerda

December 8., hétfő

A hétvége valami hihetetlenül jól telt. Annyira feldobott az irodalom jegy, aztán a fiúkkal való Need for Speed maraton, hogy még hétfő reggel is majd' kicsattantam mikor reggel megszólalt az ébresztőm. Bár még sötét volt és az utcai lámpák mind égtek, ez se ronthatta el a jó kedvemet. A nagymamám is rettentően örült, még pizzát is rendelt nekünk, pedig ő megmondta még régebben, hogy majd én rendelek olyan "szemetet" magamnak ha akarok, ne fogjam rá még véletlen se, hogy megmérgez. Hát, mindenki fejlődőképes. Vasárnap hajnalban fent maradtam, hogy beszélhessek a szüleimmel Skype-on. Meg is jegyezték, hogy furcsán boldognak látszok, és hiába tagadtam, biztosak voltak benne, hogy egy lány van a dologban. Végül is részben igen. 
Hétfő reggel szokásosan a lépcsőknél beszélgettünk, amikor Reni félrehívott. Nem voltam biztos benne, de mintha kicsit gyorsabban vert volna hirtelen a szívem. Biztos csak szívritmuszavar. Majd el kéne látogatni a kardiológushoz. Mostanában egyre többször jön elő.
-Te ugye ismered a sulirádiósokat? - hát, nem erre a kérdésre számítottam. 
-Aha. Miért? 
-Megtennél nekem egy szívességet? - nézett mélyen a szemembe. Vajon manipulálni próbál, vagy alapból ilyen szomorú kiskutya tekintete van?
-Persze. - vágtam rá. -Gyere, ilyenkor már bent vannak. - intettem a bejárat felé. Együtt léptünk be az aulába, elsurrantunk az üvöltöző Máday mellett, lementünk a lépcsőn, majd megálltunk a sulirádiósok ajtaja előtt. Vagyis én megálltam, Reni meg nekem jött és zavartan bocsánatot kért. Bekopogtam, és a 12/a-s srác ki is nyitotta az ajtót. Elmosolyodott és kezet rázott velem. Aztán észrevette Renit is, és kérdőn méregetni kezdte.
-Na, mondd. - löktem meg óvatosan a vállammal.
-Te vagy a suliújságos, nem? - kérdezte tőle a srác összeráncolt szemöldökkel, közben rám is nézett. Mintha nem is Renitől várta volna a választ.
-Igen. - válaszolta magabiztosan.
-Jó ötlet volt a Carol Bells karácsonyi zenének. Felhasználjuk, egy csomóan szeretik. - magyarázta ezúttal már neki. 
-Az jó, örülök. - mosolygott Reni kedvesen. Ilyenkor nem tudom, hogy tényleg így érez, vagy belül legszívesebben kitekerné az illető nyakát. Egy rejtély ez a lány számomra.
-Na és? Miben segíthetek? 
-Betennétek ezt első szünetben? - nyújtotta felé a lemezt. A srác elvette, elolvasta a lemez tetejére tett kis cetlit, aztán felhorkantott.
-Ez komoly? - tartotta el magától nevetve, és remélve, hogy ez csak valami vicc. Nem is akarom tudni, hogy mi az a CD. Azt meg főleg nem, hogy kinek küldi. Bár van egy tippem. És én hozzásegítettem. Nem vagyok normális.
-Hát jó, de csak mert jövök neked eggyel. - vigyorgott rám a srác, mire csak biccentettem egyet.
-De nem vállalom a felelősséget, ha meg akarnak lincselni ezért a zenéért. Nem hiszem, hogy sokan rajonganak érte. - húzogatta a száját.
-Vállalom a felelősséget. - bólintott Reni megint csak magabiztosan.
-Felőlem... Akkor ez le van rendezve. - fordult hozzám, és ismét kezet ráztunk, majd otthagytuk és elindultunk felfelé a teremhez.
-Miért jött neked egy szívességgel? - kérdezte Reni egy kis idő múlva.
-Eltörte a Green Day CD-m. - feleltem egyszerűen. Még mindig nem hiszem el, hogy segítettem neki zenét küldeni Neményinek. Jól elszúrtam. Lehet, hogy tényleg manipulált. Mindegy, el is akarom felejteni, hogy ez megtörtént.
Azonban ez nemigazán sikerült, ugyanis az első szünetben a sulirádiós bemondta, hogy ezt a dalt kizárólag Neményinek szól, és boldog szülinapot kívánt. A rádióból felcsendült valami Beatles dal, amitől szinte az egész udvar egyszerre hördült fel. Én csak közömbösen néztem a padnál ácsorgó társaságot. Neményi kibontotta Virág és Reni ajándékát, majd utána mindhárman mosolyogva hallgatták a sulirádióból szóló zenének nevezett valamit. Neményi láthatólag nagyon meghatódott. Bár Renitől várható volt. Főleg, hogy ezzel a nulla személyiséggel sikerült az ujja köré csavarnia. Egyszerűen nem értem...
-Föld hívja Cortezt! - integetett előttem Ricsi.
-Bocs. Mi az?
-Semmi, csak elég elkeserítő, ahogy őket bámulod.
-Nem őket néztem. - röhögtem fel hitetlenül.
-Próbáld meg bemagyarázni. - forgatta a szemét Ricsi.
-Látod ott azt a tizenkettedikest? - fordítottam a bejárat irányába Ricsi fejét.
-Nem rossz. - bólintott elismerően.
-Ugye. - vigyorogtam rá.
-De figyellek! - bokszolt a karomba erősen.
-Felőlem. - röhögtem fel.

A nap további részében nem történt semmi érdekes, egyedül az, hogy egyik órán mikor Dave felelt, Zsolti beállította a telefonján háttérképnek Mádayt, amikor reggel csörög az ébresztője. Erre aztán jó lesz felkelni. Ha Dave holnap nem lesz suliban, akkor biztos a pszichiátrián fog feküdni.

17 megjegyzés:

  1. Nagyon jóó lett! Már vártam ! Új rész mikor lesz ?

    VálaszTörlés
  2. Klassz lett! Folytasd hamar, kérlek.

    VálaszTörlés
  3. siess siess siess siess siess siess siess siess siess siess siess siess (ez nem ctrl c ctrl v volt) de aztán nagyon siess!!!!!
    mikor lesz új rész? :):):):):):):):)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon nagyon nagyon nagyon jó!!!!!

    VálaszTörlés
  5. Úristeeeen de jóóóó *-* *.....* *.* Folytasd hamar!! :3 :)

    VálaszTörlés
  6. Szia!
    Mikor fogod folytatni?
    Annyira jókat irsz!
    Légyszi minél hamarabb irj

    VálaszTörlés
  7. Szia!
    Mikor fogod folytatni?
    Annyira jókat irsz!
    Légyszi minél hamarabb irj

    VálaszTörlés
  8. Szia!
    Mikor megtaláltam a blogodat azt hittem hiteltelen. De amikor elkezdtem olvasni rájöttem h nem az. Imádom az SZ.J.G.-t és nemrég olvastam ki. Valami hihetetlen h van ez a könyv aminek a főszereplője megtalálja a nagy Ő-t. Van egy lány akinek a naplója gyakorlatilag. És itt vagy te aki fogta ezt az egészet és a FIÚ (csupa nagybetűvel) szemszögéből megírod ezt az egészet. Nagyon jól írsz. Jó látni h nem csak odarittyentesz valami hülyeséget, hanem beleéled magad Cortez szerepébe és figyelsz és ügyes vagy! Csak ennyit tudok mondani!
    Aszüleim alig birtak elszedni a nettől mert folyamatosan vagy a gépen vagy (gép kikapcsoltatása után illetve ha nem voltam gépközelben) telefonon olvastalak!
    Csak így tovább!
    Hűséges rajongód: Marcella

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia:)
      El se tudod képzelni ez mennyire jól esett most:D Egyébként először csak magamnak kezdtem el írogatni ezt a naplót, soha nem gondoltam volna, hogy ennyi embernek tetszeni fog és azt fogják mondani, hogy jól írok. Bár most is azért írok mert szeretem és jó kikapcsolódás, de azért már ügyelek, hogy olyan legyen ami másoknak is tetszik:D Szóval nagyon szépen köszönöm:)))

      Törlés
  9. Bocsi a szóismétlésért csak nem tudtam rendesen figyelni. De azért remélem Petra motiváltalk kicsit.☺

    VálaszTörlés
  10. Huuuu...Nyugodtan fekszek az ágyban,és akkor olvasom: ,, Eltörte a Green Day CD-m." WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Égbe földbe szidtam a suliújságost,hogy hogy merészelt egy ereklyét eltörni!!! Igen,csak egy kicsit vagyok Green Day fanatikus...Amúgy jó rész volt!

    VálaszTörlés
  11. Huuuu...Nyugodtan fekszek az ágyban,és akkor olvasom: ,, Eltörte a Green Day CD-m." WÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ Égbe földbe szidtam a suliújságost,hogy hogy merészelt egy ereklyét eltörni!!! Igen,csak egy kicsit vagyok Green Day fanatikus...Amúgy jó rész volt!

    VálaszTörlés
  12. Imádom az szjg-t és először el sem hittem hogy valaki leírja a történetet cortez szemszögéből csak így tovább! imádom az írásaidat!!!

    VálaszTörlés