Translate

2015. szeptember 23., szerda

Na sziasztok:) 
Sajnos szomorú hírt kell közölnöm... Én most 11. osztályos vagyok és ez az év már számít a továbbtanulásban, de elég rosszul indítottam mert sok minden elterelte a figyelmem, köztük az is, hogy mindig megpróbáljak egy tökéletes részt írni Cortez szemszögéből. Már a sportolást is abba kellett hagynom mert egyszerűen nincs időm és amikor esténként olyan 10 körül befejezem a tanulást és megpróbálnék írni egy részt, csak ülök a gép előtt, de nem jut eszembe egy értelmes mondat se. Hétvégéken legtöbbször elutazok családi okok miatt, így elnézéseteket kérem, de valószínűleg csak az őszi szünetben fogok tudni majd új részeket hozni. Ne értsetek félre, be fogom fejezni ezt a részt még biztosan, a többi meg majd utána eldől, csak most muszáj szünetet tartanom. És gondolom ti se akarjátok, hogy valami összecsapott irományt olvassatok, aminek nem sok köze van a történethez. Köszönöm azoknak, akik támogatnak, és ígérem nem hagylak majd cserben titeket!:) Előre is köszönöm a megértéseteket és még egyszer elnézést kérek. 

10 megjegyzés:

  1. Ooooo 😢😢😢 oke megertem sok sikert a tanulashoz az most sokkal fontosabb!! De kerlek tenyleg fejezd be legalabb ezt a reszt imadom ahogy irsz annyira jo!!!

    VálaszTörlés
  2. Sok sikert a tanuláshoz Hajrá !!!!!

    VálaszTörlés
  3. OK😓
    Sok szerencsét a tanuláshoz
    Csokiiii
    ( ahogy Zsolti mondaná )

    VálaszTörlés
  4. Szia! Teljesen megértem hogy számít ez az év!! Nekem is számít csak én 7.-es vagyok!! Nyugodtan írj amikor csak akarsz nem kell vele sietni. A tanulás most sokkal fontosabb!! Soki sikert!! Drukkolok neked!!😘

    VálaszTörlés
  5. Szia. Én 20 éves vagyok, és eddig végig olvastam az irásod, és tényleg tehetséges vagy. Ahogy te leírod ezt a történetet, az nem csak a könyvből kimásolt párbeszédek összessége, kis semmitmondó összekötő szövegekkel. Hanem jól kidolgozod a karakter érzéseit, gondolatait. Megérted őt, hogy mit miért tesz. Szóval nem csak az írásmódod jó, hanem a tartalom is jól kidolgozott. :) És egyébként elősször gáznak éreztem, hogy 20 éves fejjel ezt olvasom, de aztán rájöttem, hogy te igényesen, és jól írsz, nem csak a 13 évesek számára élvezhető az írásod, ahogy az eredeti történet sem.
    A tanuláshoz csak annyit mondok, hogy kitartást. Ennél még csak rosszabb lesz, az érettségi időszak pl. (tapasztalat). Nekem is a tanulás volt az első, mert be akartam jutni egy konkrét egyetem konkrét szakjára. De azért szerintem jót tesz ha néha szakítasz időt arra amit szeretsz csinálni, akár az írásra, akár a sportolásra. Mert ha néha van időd a hobbidra, az feltölt, ad egy kis energiát, kiszakít a mókuskerékből. Ha mindig csak tanulsz, az nagyon le fog húzni. :)
    És még annyit, hogy szerintem egyszer próbálkozz meg egy saját történet írásával is, mert tényleg ügyes vagy. :)
    Puszi: Judit

    VálaszTörlés
  6. Megértelek és sok sikert a tanuláshoz.
    Alig várom az őszi szünetet.;)
    Imádom a blogodat és még egyszer sok sikert!!!<333

    VálaszTörlés
  7. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  8. Sok sikert a tanuláshoz és majd, ha újra írni fogsz biztosan elolvasom :)

    VálaszTörlés
  9. Ezmár egy nagyon sok évvel ezeutáni hozzászólás. Annyira jó ezeket elolvasni, és rádöbbenek,h emo vagyok, de szeretnék változni, erre történetre kapam annyieröt, h véget vetek ennek <3 köszönöm

    VálaszTörlés