Translate

2014. július 12., szombat

Szeptember 16., kedd

Ma elérkezett a pillanat, amikor Kardos végérvényese, örök életre megutált. Az irodalom nem az erősségem erről nem tehetek. Azzal kezdte az órát, hogy a dolgozatra két jegyet kapunk, és mivel komor arca volt, ez rosszat jelentett. Neményivel kezdte, aki a tökéletesebbnél is jobbat írt. Kár, hogy senkit nem érdekel. Mintadiák. Hogyne. Ezután jött Reni, aki hibátlant írt. Látszólag nem erre számított, ugyanis zavartan ment ki a lapokért és lehajtott fejjel ült vissza a helyére. Magamban már mosolyogtam, hogy mit fogok kapni az üres dolgozatért. A többiek nagyjából rendben voltak. Kivéve Robit és Andrist, akik internetről írták, Davet, aki word által kijavított dolgozatot adott be, Virágot, aki hangulatjelekkel tömte tele a dolgozatot, mert állítása szerint ki akarta fejezni a szomorú részeket, aztán jöttem én. 
-Felismeri valaki? - lengette maga előtt az üres lapot. Szó nélkül feltápászkodtam és kisétáltam a tanári asztalhoz. Kardos lesajnálóan nézett rám.
-Van valami különösebb okod rá, hogy üresen adtad be? - kérdezte.
-Nem olvastam. - jelentettem ki.
-Akkor javaslom, hogy kezdj hozzá! Ez pedig, gondolom, kitaláltad. Egyes. - nyújtotta át a lapot és belefirkantotta a naplóba a jegyet. Kardos kellően leamortizálta az osztályt, legtöbben befordultak. Mondjuk leginkább Virág mivel emós. Ricsi az árkádok alatt álló társaságnak büszkén mesélte el a kettesét. Zsolti simán lenyomta a maga hármasával, ők egy ideig elvitatkoztak ezen.
-Cortez, tiéd? - fordult felém egy végzős lány.
-Üresen adtam be. - vontam vállat.
-Még nevet se írt rá. - röhögött ki Ricsi, mire mindenki erről kezdett kérdezni.
-Ezt én is kipróbálom. - helyeselt az előbbi végzős lány. Ezt nem értem. Ha alapból okos, akkor miért kéne csak miattam beadnia üresen egy dolgozatot? Furák a mai lányok.
Suli után megbeszéltük, hogy szokásosan megyünk estefelé a parkba, szóval sietősen átolvastam a leckéket másnapra. Nem volt semmi érdekes, szóval megnéztem egy új Adam Sandler filmet, közben néha-néha válaszolgattam facebookon. Ricsi írt üzenetet, hogy késik mert hazafelé megint eltört a deszkájának a lapja, szóval vesz egy újat. Nekem egyszer tölt el eddig, nem értem hogy tudja hetente tönkretenni. Jut eszembe, nekem meg csapágy és függő is kéne. Léptem. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése