Translate

2014. július 17., csütörtök

Szeptember 23., kedd

Reggel kissé álmosan keltem, ugyanis új rész volt a kedvenc sorozatomból és természetes, hogy fent maradok miatta fél 3-ig. Különben idegösszeroppanást kapnék másnap. A suli előtti csapathoz odaérve azonban felélénkültem, ugyanis Ricsivel átbeszéltük a sorozatban szereplő hatalmas fordulatot, Dave meg elmondta, hogy már fent van a következő rész előzetese. Természetesen meg akartam nézni, egyszóval eléggé feldobódtam tőle. Valószínűleg megtalálják a fogságba esett kedvenc szereplőmet. Éljen a boldg évadzáró!
Első szünetben elővettem a zenelejátszómat és már majdnem elaludtam, mikor Reni csörtetett be a terembe, Kingával a nyomában. Mindketten eléggé feldúltak voltak, szóval lehalkítottam a fülembe üvöltő zenét és hallgatóztam. Persze közben nyomkodtam a telefonom, hogy ne látszódjon. Adni kell a laza csávót. Reni csalódottan ült a padján és a szájá harapdálva gondolkodott a többiek halloweeni filmajánlásain, de egyik se volt megfelelő. Hirtelen eszembe jutott valami és nem is tétováztam.
-Halott menyasszony. Tim Burton. Sötét, de mese. - vontam meg a vállam, miközben kihúztam a fülhallgatómat. Érdeklődve nézett a szemembe és elgondolkodott a hallottakon.
-Korhatáros? - kérdezte, mire mindenki pislogás nélkül nézett rá, majd elröhögtük magunkat. Bejött Kardos, szóval elpakoltam a zenelejátszómat és nagymamám tanácsára próbáltam mintadiák lenni. Ami abból állt, hogy legalább próbáljak meg nem feltűnően aludni. Hát végülis csak egyszer szúrt ki. Haladás.
Otthon gyorsan megírtam a leckéimet, elutasítottam a nagymamám által visszaadott pénzt, majd indultam Ricsivel a parkba. Balszerencsémre ma Edina és a csatlósai is eljöttek, szóval közönség az volt bőven. Próbáltam elkerülni, de egyszer muszáj volt vele beszélnem. Legalább kitartó. Ennyi jó tulajdonsága van.

7 megjegyzés:

  1. Szia! Nagyon tetszik amit írsz, kérlek folytasd, nagyon várom a következő részt :)

    VálaszTörlés
  2. ez nagyon jó mikor fogod folytatni?

    VálaszTörlés
  3. Szia :D Nagyon tetszik amit írsz! Fantasztikus a fantáziád, tökéletesen passzol az eredeti SZJG sorozathoz amihez csak GRATULÁLNI tudok! Nagyon szeretem amikor kicsit hosszabban meséled el a történéseket. Kérlek folytasd nagyon várom a következő részt! XOXO :D <3

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok:) bocsi hogy nem válaszoltam és nem is írtam új részeket, de egy másik történeten dolgoztam eddig, de nagyon örülök hogy tetszik és akkor folytatom:)

    VálaszTörlés
  5. Azt szeretném meg kérdezni, hogy ha elkezdődik a suli akkor is napi rendszerességgel lesz új rész?

    VálaszTörlés
  6. Szia. Nagyon jó amit csinálsz, én is szeretném ha folytatnád. További sok sikert! Remélem folytatod!:)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszenek azok amiket írsz :D Folytasd! :)

    VálaszTörlés