Translate

2015. július 26., vasárnap

Október 10., péntek

A verseny előtti nap. A suli folyosóján sétálva sok ismeretlen ember kívánt sok sikert holnapra, néhányan meg is álltak volna beszélgetni, de kedvesen leintettem őket. Nem igazán voltam a hangulatban. Egyébként is úgy kezelik mintha holnap olimpiára mennék. Ez csak egy szimpla gördeszkás verseny, tét nélkül. Bár hogy őszinte legyek, kicsit izgulok most, hogy Reni biztosra mondta, hogy ott lesz. Így számomra van tétje. Nem szabad leégnem. 
Az órák szerencsére gyorsan elszálltak, Haller panaszkodott, hogy a tanárok ki vannak akadva rajtunk. Máday például nem nézi jó szemmel a gördeszkázást. A többi tanárnak a folyamatos tv nézéssel és a zenehallgatással van baja. Utolsó órán hiányzott az infótanár, szóval tesivel végeztünk. Mi szokásosan focizhattunk, a lányokat meg addig megkínozták. Persze az utolsó tíz percben már a lelátón ülve röhögtünk a bénázásukon. Edina szokásosan próbálta bedobni magát a többi a-s lánnyal együtt, de mivel ezúttal Reni volt a pára, aki minden egyes húzására csak a szemét forgatta, eléggé besültek a próbálkozásai. 
-Akkor szombaton! - intettek felénk az a-s lányok kicsöngetés után. Ricsivel összeröhögtünk miután elfordultak. Ezt nem gondolhatják komolyan.

Órák után nagy meglepetésemre Kriszta és a barátai ott álltak a suli előtti lépcsőnél. Épp hatalmasat röhögtek valamin, amit Zsolti mondott nekik, majd mikor megláttak integetni kezdtek és hívtak oda magukhoz. Ricsivel értetlenül néztünk vissza, de végül odamentünk hozzájuk. Kriszta egy nagy öleléssel köszöntött, a többiekkel kezet fogtam. 
-Épp a parkba indultunk és gondoltuk úgyis gyakorolni akartok, szóval eljöttünk elétek. - magyarázta Kriszta fülig érő szájjal. Szőke haja enyhén hullámosan omlott a vállára, kék szemét pedig csaknem eltakarta a sok smink. Az alapozóról ne is beszéljünk. Általában bejön az ilyen punk rock stílus, de nála valahogy ez nem ugyanaz. Túlságosan erőlteti a dolgot. De ezt egy igaz barátja megmondhatná már neki. 
-Mi csak estefele megyünk ki. - vontam vállat. 
-Ne csináld, Cortez! Gyertek most! - nyöszörgött Kriszta.
-Bocs, délután még új függőket és csapágyat kell venni. - húzta a száját Ricsi.
-Sokáig nyitva van a pláza. - szólt közbe egy ismeretlen.
-A kórház is. - "mosolygott" rá Ricsi, jelezve, hogy fogja be.
-Tényleg bocs. Este megyünk. - mondtam Krisztának, és közben már el is indultam Ricsivel a kis utca felé. 
-Akkor este a parkban! - hallottam a hátam mögül az egyre jobban idegesítő női hangot. A szememet forgattam és felugrottam a deszkámra, hogy minél hamarabb magunk mögött hagyjuk őket.

Természetesen nem kellett már semmilyen alkatrész a holnapi versenyhez, szóval segítettem bevásárolni otthonra, megfőztem a vacsorát, hogy a nagymamámnak ennyit se kelljen csinálnia, majd lenyírtam kint a füvet. Ja, és adtam a szomszéd macskájának enni, aki egyébként szerintem csak nálunk kap kaját. Nem tudom hogy nem veszik észre a gazdái, hogy nem szokott otthon enni a macska mégis elég kövér. Ezek után bedőltem az ágyamba és bekapcsoltam a gépen. Éppen egy videón sajátítottam el egy újfajta trükköt, mikor bevillant egy msn ablak, amit kivételesen nem tettem tálcára egyből.

Reni: Szia.
Én: Szia.
Reni: Bocs, holnap mégsem tudok elmenni a versenyre, Kingának sokkal előbb megígértük, és bunkóság lett volna visszamondani. Tényleg nagyon sajnálom, és sok sikert nektek, meg ilyesmi.

Meg ilyesmi? Ez most komoly? Akkor minek ígérte meg? Milyen idióta játékot játszik velem? Miért gondolja, hogy bármit megtehet? Túl sok a kérdés, amire valószínűleg ő maga se tudja a választ. Akárhogy is, én ezt befejeztem. Nem leszek főszereplő a kis játékában. Erre sajnos mást kell keresnie. Még hogy nem tud eljönni? Pff. Talán jobban is teszi.

Én: Oké.

Csak ennyi volt a válaszom, és már le is csuktam a laptopom tetejét. Nem lesznek álmatlan éjszakáim emiatt. Csak meg ne tudjam, hogy közben Neményivel van. Még a végén megtalálom beverni a képét. Ezután semmi kedvem nem volt az este nagy részében Kriszta ömlengését hallgatni, azonban ő legalább biztos elfeledteti ezt velem. Talán még jól is jöhet. Megfogadtam, hogy soha nem fogok egy lányt se kihasználni, de azt hiszem egy esetben tehetek kivételt. Hiszen mit veszíthetek ha nincs semmim?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése