Translate

2015. augusztus 21., péntek

November 15., szombat

A szalagavató napja. Délután negyed hat körül magamra kaptam az öltönyömet, aztán már indultam is vissza a suliba. Szombaton. Nem is értem miért nem jelentettem beteget vagy valami. Talán azért, mert ott mélyen, legbelül kíváncsi voltam erre az egészre, hogyan zajlik. Végülis egyszer nekem is túl kell majd esnem rajta. A suli előtt rengeteg diák és szülő tolongott, szóval csak beálltunk a sorba és mint a heringek, benyomultunk az aulába. Máday a szokásos helyén állt és eligazította a szülőket, valamint nézte, hogy a diákokon megfelelő öltözék van-e. Persze most a szülők előtt csak kedvesen odahívja magához a kiszemelt áldozatot és csendben fenyegeti meg. Szerintem ez még rosszabb mintha ordibálna. 
A tesiterembe lépve mindannyian eltátottuk a szájunkat. A lépcsőket és a lelátók korlátjait mind feldíszítették, ahogy a színpadot is, ahová a fények irányultak. Nem volt túl giccses, de azért egyszerű sem. Pont illett egy szalagavatóhoz. Összességében elég szép munkát végeztek, akik a tesitermet csinálták. Bár, azért ránk se érkezhetett panasz. Az aula is remekül néz ki. Az osztályfőnök leültetett minket lentről a harmadik sorba, és kérte, hogy most kivételesen maradjunk csöndben. Persze, hogy most kivételesen megtettük, ugyanis kíváncsiak voltunk, mi vár ránk három év múlva. Nem sokkal utánunk megjöttek Reniék , majd az osztály többi tagja is, így már teljes volt a létszámunk. A lelátók egyébként dugig megteltek a diákok rokonaival, szóval levegőt se nagyon lehetett kapni. Folyamatosan villogtak a fényképezők egészen hat óráig, amikor a lelátó fényei szinte teljesen elsötétedtek, és minden fény a színpadra irányult, ahol az igazgató köszöntött minden osztályfőnököt, rokont, a diákokat, és végül a végzősöket. Ekkor egy másik lámpa a tesiterem udvar felőli bejárata felé irányult, ahol bevonultak a tizenkettedikesek. A szalagtűzés körülbelül fél óra volt, közben végig villogtak a vakuk. Amíg a végzősök átöltöztek a keringőhöz, az énekkar szórakoztatta a népet, aminek Zsák barátunk is a tagja, így állva tapsoltunk mikor végeztek a számukkal. Ilyen az igazi összetartás. Ezután jöhetett a keringő. Ahogy jöttek be újra a terembe, minden egyes fiú arcán rémületet véltem felfedezni. Csoda, hogy nem hányták el magukat. Maga a tánc egyébként szép, mutatványos volt, de ez a zene mellé borzasztó. Nem is értem próbákon hogy bírták ezt egymás után vagy hússzor meghallgatni. Mivel minden osztályban több fiú van, mint lány, ezért alsóbb éveseket szoktak felkérni. Több tizedikest meg tizenegyedikest is felismertünk a táncolók között.
-Hé, Zsolti, ott a barátnőd! - mutatott Dave Tarr Zsófi felé, aki egy tizedikes fiúval "táncolt". Mindenki nevetett Zsoltit kivéve.
-Vicces vagy. - fonta össze maga előtt a karjait sértődötten. 
A keringő után következett a tanárok tánca, amin betegre röhögtük magunkat. Ez volt a legjobb része szerintem az egésznek. Már megérte bejönni azért, hogy lássam Gondost a táncparketten. Haláli. Ezután jöttek az osztálytáncok, amik nem voltak túl érdekesek, és végül a zárókeringő következett, amikor a szülők táncolhattak a végzős diákokkal. Hát, ilyen egy szalagavató. Jó lesz előre felkészülni erre a zenére. De azt hiszem ezzel az osztállyal még a sok táncpróba is élmény lesz. 

9 megjegyzés:

  1. Wow elképsztő lett. Imádtam. Nagyon ügyes vagy szerintem pont olyan mint Cortez. Nem bírom ismételni hogy mennyire de mennyire szeretm a blogodat. Naponta többször is feljövök megnézni hogy van e rész :D. Csak egy kérdés miért nem raksz ki feliratkozós modult? Várom a következőt!
    Macy

    VálaszTörlés
  2. Huhhh....eszméletlen jó💜💜imádom a blogodat,csak így tovább

    VálaszTörlés
  3. naon joooo!!!vegre volt resz mar vartam...mindig jottem es neztem...imadom igy tovabb!!!:-*
    Xxx niku

    VálaszTörlés
  4. Nagyon nagyon nagyon nagyon jó!!!!!!!!!!!!!!! Ezt nem lehet meg unni.
    Olyan jó lenne ha lenne annyi kitartásod hogy végig írd mind a négy évet
    mert sajnos nagyon sokan feladják ,és így te kitűnhetnél a tömegből.
    Mert ha meg lenne mind a négy év akkor fix, hogy mindenki ezt szeretné és ezt adná tovább a többi kíváncsiskodónak. Az eddigiekhez is nagyon gratulálok és nagyon várom a következő részeket.<3 <3 <3
    Ha lehet ötletet adni akkor megtenném:
    -leírhatnád részletesebben Cortez miket gondol Reni kapcsán az események alatt
    -mondjuk miket msn-ezik a többiekkel, vagy esetleg Reniről mit irogat ricsinek
    -vagy esetleg mitől találja olyan szépnek
    -és ha elérsz addig hogy Reni szülei össze vesznek akkor hogy mit beszélgetnek videóhívásban

    Immmmmmmmmmmmádom ez a legjobb "Cortez szemszöge" oldal a mit találtam, pedig ilyenekből is sok van.
    És csak azt tudom mondani,hogy folytasd amíg véget nem ér a négy év!!!!
    És egy-két rossz komment miatt sem add fel, mert mindig lesznek olyanok akik nagyon nagyon szeretik. Úgy hogy sok sikert és kitartást!!!
    És nagyon várjuk a többi részt is, siess.
    :) :) :) :) :) :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. uuu köszi a biztatást meg az ötleteket is, nem is tudod hogy mennyit segítettél most:)) nagyon örülök, hogy tetszik és megpróbálom megfogadni a tanácsaidat is közben:D

      Törlés
  5. Szívesen, én örülök hogy segíthettem és hogy ilyen jóóóó ez az írás.
    (Nagyon várom már azt a részt mikor Cortez és Reni videóhívásban van. Mondjuk az még odébb van. :) )

    VálaszTörlés