Translate

2015. augusztus 12., szerda

November 3., hétfő

Nem volt valami izgalmas hétvégém. Azt se lehet mondani, hogy kiélveztem a szünet utolsó két napját, ugyanis végig a két irodalom beadandón, meg a francia házidogán dolgoztam. Elég sokat szenvedtem velük, és többször is átolvastam mielőtt vasárnap délután bekapcsoltam a gépem és ráírtam msn-en Renire. Mivel éppen nem volt elérhető, addig valami online deszkás játékot játszottam Zsoltival. Vagyis röhögtem, hogy Zsolti mennyire nem tud játszani vele, aztán kiléptem mikor Reni írt. Átküldtem neki a két dolgozatot, és mosolyogtam mikor elfoglalttá tette az állapotát az én irományom miatt. Neményi ezt még biztos nem érte el nála. Egy pont nekem! A Gutenberg-dogámra azt mondta egész jó, csak sok benne a szóismétlés, és inkább szinonimákat kéne helyettük írnom. Felsorolt néhányat, amikről életemben nem hallottam, és amire Kardos biztos egyből egyest adna, szóval ezt az ötletet elvetettük. Ha már nem egyes az is tökéletes nekem. A másik dolgozatomban a Monte Cristo grófját elemeztem, ami annyira jól sikerült, hogy Reni bele is javított, hogy ne legyen gyanús. Értékelem az igyekezetét. Annyira elfáradtam a két napos írásban, hogy ahogy letudta az elemzést, léptem is aludni.

Mára már elég hideg időt mondtak, szóval kénytelen voltam előkotorni a szekrény mélyéről a lehető legmelegebb kabátomat. Úgy nézek ki benne mint egy béna eszkimó, de legalább tutira melegen tart. A borús nap miatt minden órán fel volt kapcsolva a teremben a lámpa, ami a tél megérkezését jelentette. És azt, hogy nemsokára jön a Hálaadás, aztán a Karácsony. Már izzíthatom is a skype-ot..
Az udvarra is összesen két szünetben mentünk ki, mert konkrétan a dobozos kólám is megfagyott 10 perc alatt odakint. 
Francián amíg mi szöveget fordítottunk, a tanár ki is javította mindenkinek a dolgozatát. Szinte az egész osztály ötöst kapott, és külön megdicsért minket, amiért régi francia filmekhez nyúltunk. Mondjuk ez rám pont nem igaz, mert a Taxiból írtam, Ricsivel együtt.
Az irodalom hasonlóan telt, valami unalmas szöveget kellett volna olvasnunk, de én inkább az asztalra támaszkodva megtaláltam azt a pontot, hogy ha elalszok ne essen le a fejem. Sikerült. Arra keltem fel, hogy Gábor osztja ki a dolgozatokat. Nemigazán lepődtem meg, mikor elém tette a két darab kettes dolgozatot. Legalább biztosan nem bukok meg. Bár szerintem a második ennél kicsit jobban sikerült. Minimum hármas. De nem panaszkodok mert akkor csak rosszabb jegyet kapnék. Reni boldogan fordult hátra, és még inkább feldobódott a ketteseimtől. örülök, hogy legalább ennyi örömet tudok neki okozni. Ha már mással nem tudok mosolyt csalni az arcára. Óra végén még kicsit összekaptam Kardossal. Látszott rajta, hogy meglepődött amiért nem üres lapokat adtam be, de nem tetszett neki, hogy nem írhat be nekem több egyest a naplóba. Ezt hívják szívásnak, kedves tanár úr.
Délután Ricsi átment Renihez, hogy megpróbáljanak kihozni legalább egy kettest abból az álomházból, így nem mentem a parkba, csak estig sorozatot néztem, aztán Ricsivel webkameráztam hajnalig. Egyébként nagymamám úgy örült az irodalom ketteseknek, hogy azt hittem levág a nappaliban egy cigánykereket. Tehát újra szent a béke. Így remélem egy ideig nem hozzák majd szóba a suliváltást. Vagyis soha nem hozzák szóba. Hallani sem akarok ilyesmiről.

7 megjegyzés: